Powered By Blogger

Isnin, 12 Mac 2012

JUS STRAWBERRY AIS KRIM

Saya pernah makan jus strawberry ais krim masa di Cameron Highlands. Bila dah balik ke rumah saya, saya teringin nak buat sendiri sebab saya rasa senang je buat dia. So saya cuba-cuba, dan inilah hasilnya. sedap...Cuma saya serve dalam mangkuk je sbb lebih senang nak makan. Heheheheh......:)


Jus Strawberry Ais Krim untuk saya dan suami saya...:)

Bahan-bahannya:
Buah Strawberry 10 biji
Ais Batu
Madu
Ais Krim ikut citarasa

Cara Membuatnya:
Strawberry tu hendaklah di blend bersama ais batu. Kemudian tuangkan dalam mangkuk dan campur madu ikut citarasa. Kemudian, tarukla aiskrim beberapa sudu di atasnya. At last, nikmatilah ia...:) hihi..

Ok, selamat mencuba ye resipi Jus Strawberry Ais Krim ini...:) Sedap taw...Ada masam, ada manis...:)


2 ulasan:

  1. rajennyer...

    dan nmpk sgt menyelerekan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...zue, idakle rajin beno zue.sekali sekala je. hihi....a'a, menyelerakanla jugak.Tapi nak dapat strawberry payah...tunggu g cameron la...

      Padam

Terima kasih atas komen anda semua...:)