Powered By Blogger

Jumaat, 13 Jun 2014

#THROWBACK ARABIAN NIGHT

Kelab INSTUN ada buat dinner dan tema majlis makan malam ni adalah Arabian Night.... So kita layan gambar jela ek...Tak tahu nak cite apa dalam ni...:)

 Ni aku dengan Azleen, yang memenangi Queen of the night..Tahniah Lin..



 Bersama barisan pelakon melodrama Bahagian Pentadbiran dan Kewangan INSTUN.. Kami Juara okay..Best sangat!!


 Ni pulak King Of The Night..Azahar Reza..Tahniah Azhar...:)


 Ni Atierah...Pakaiannya pun cantik malam ni dan mengikut tema..Tapi takde rezeki nak dapat Queen of the night...Maybe sebab takde mahkota cam Lim..Sama macam aku..Takde mahkota..:)


 Ni aku dan en iqbal tengah bercerita dalam kami punye persembahan melodrama yang dinobatkan sebagai juara...kau adooo? heheheh...


 ni kami punye banner dinner sempena arabian nights..amacam? cantik tak?



 ni aku punya mata..al konon ala2 arab tapi sebab tabiat suka menggosok mata, akhirnya celak di bawah mata aku hilang...huhu...


 bersama dengan gang2 Bahagian Pentadbiran dan Kewangan bersama hadiah kemenangan dan piala pusingan kejuaraan.



 Hadiah cabutan bertuah yang dimenangi oleh aku....dapat jugak cabutan bertuah..kira bertuah jugakla aku kan walaupun tak dapat grand prize


 Si kecik yang memenangi ratu kecil ni..sangat comel anak da'e Kak Sarina Mohd Sairi dan mohd Faizal Abu Kaslan ni...:)


 Dengan siapa lagi kalau bukan bestfriend kesayangan aku..Kak Nor Fazlina dan anak da'e dia ..si Qurratu 'Ain...:)... comel la si kecik ni... Masa ni aku belum ada Awatif lagi...Sedey....:(


ni aku bersama Dato' Haji Mohd Shafie bin Ariffin dan Datin Hajjah Zaharah binti Mohd Salleh...Dato' ni ex boss aku..Sekarang Dato' dah pindah ke JKPTG dan naik pangkat as Timbalan Ketua Pengarah. Tahniah ye Dato'...:)


Kenangan bersama Kak Pah @ Kak Saripah Ramli yang telah pun bersara ...Sayang Kak Pah..Nanti kita jumpa ek...

Itu jela serba sedikit post aku pasal Arabian Nights ni...Secara tuntasnya, dinner ni best...

Oppssss... sebelum terlupa, takkan tak post gambar aku dengan darling aku kan? heheheh....here it is... aku dan si darling aku yang aku cinta sangat tu...taraaaa.....:)

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda semua...:)