Powered By Blogger

Isnin, 9 Julai 2012

LAKSA KAK SU KUALA PERLIS

Entry kali ni nak citer pasal laksa Kak Su Kuala Perlis. Aku pegi Perlis baru-baru ni dan pekena laksa Kak Su yang sangat la sedapnya ni. Laksa dia mmg superb la. Yang datang makan kat kedai ni pun memang sangat ramai ye. Aku tak sempat nak amik banyak sangat gambar sbb sedap sangat melayan laksa kak su yang sedap ni. So kalau sape2 ada datang ke Kuala Perlis, jangan lupa pekena laksa ni noh. hehehe...

 Ni pandangan hadapan kedai Kak Su Laksa ni ye....Bolehla try datang sini kalau teringin nak merasa. Dia dah banyak dapat anugerah dan sll masuk paper ye. Tapi gambar aku amik tak berapa clear yang anugerah2 dia dapat tu. huhu...


 Ni laksa yang special. Sedap gile punye..... Ramai sangat orang makan kat kedai dia ni. Orang cina pun ramai makan kat sini. Memang sedap sangat!


Bukti sedap. Licin boliau...hehehe.... aku tak banyak amik gambo sebab tak sabar2 nak makan laksa Kak Su yang sedap ni. hehe....lain kali kalau datang lagi aku amik gambo yang superb punye! hehehe...:)


Mata aku pun dah berair masa ni sebab pedas jugak laksanya ni. Actually suka hati kita nak makan pedas atau tak sebab dia mmg ada bagi cili api potong tu ye. hmm...

So, apa tunggu lagi, kalau ke Kuala Perlis, jangan lupa pekena laksa ni noh...Gerenti tak menyesal punya. hehehe...:)

4 ulasan:

  1. tertelan air liur tgk laksa ni erni..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...zue kena pegi Perlis la makan laksa kak su ni..serius mmg sedap.

      Padam
  2. Balasan
    1. Murah saje..RM3.50 je...kalau yang double tu mahalla sket. Laksanya memang sedap sangat!

      Padam

Terima kasih atas komen anda semua...:)