Powered By Blogger

Isnin, 9 Julai 2012

SAYA JUMPA JUARA USTAZAH PILIHAN MUSIM PERTAMA...USTAZAH FIRUZ AKHTAR!!!

Saya malas sangat masak so ajakla roomate/housemate/husband/bestfriend saya keluar lunch kat luar. So we all pegi makan di Em Best Cafe. Kami mmg sll jugak lunch kat sini sebab makanannya sedap2 jugak. Tambahan pula ada ikan bakar dan sebagainya so harusla layan kan sebab aku penggemar ikan bakar.

Bila dah habis makan, nak gi cuci tangan. Husband aku terpandang sesorang dan dia macam kenal. Katanya ..."anje, tu ustazah pilihan". Aku dengar je ustazah pilihan, aku terus pandang belakang. A'ahla, tu juara ustazah pilihan musim pertama, ustazah Firuz Akhtar. Hmm... mesti amik gambar dengan dia ni tapi sebelum tu, jom kita cuci tangan dulu bersih2 sebab nak salam dan peluk cium dengan ustazah comel ni...hehehe...

Ni Ustazah Firuz Akhtar binti Mohamad Bohari masa jadi juara Ustazah Pilihan musim pertama dulu...:)

So bile dah selesai, aku cepat2 tegur ustazah Firuz. Dan aku minta tolong Mr. Hubby aku untuk tolong ambilkan gambar aku dan ustazah. Dan inilah hasilnya amik gambo dalam kelam kabut tu kan sebab ustazah Firuz bungkus je lauk pauk sbb dia dah nak balik umah. Aku tak sempat nak amik autografnya sebab aku tak bawak pen or kertas sekalipun. huhu....sayang seribu kali sayang.


Saya dan juga Ustazah Firuz Akhtar, juara Ustazah Pilihan musim pertama. Walaupun tanpa make up, ustazah masih maintain manis kan? Sweet sangat mukanya

Tapi Ustazah Firuz ni mmg duduk di Tanjong Malim ye. Dia duduk di Taman Bernam. Tapi yelah, nak jumpa ustazah sll bukan senang, ye tak? Takpelah, at least ada jugak kenangan aku bergambar dengan ustazah ni.

 

Encik suami jelous sbb tak dapat bergambar dengan ustazah. hehehe...mana boleh kan. silap2 ustazah pun tak nak bergambar dengan suami orang ni. Tapi aku tak tanya pun. maleh nak tanya. hoho...biar je suami aku tak payah bergambar dengan ustazah. lagipun aku yang cemburu. hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda semua...:)