Rabu, 27 Jun 2012

JOM PEGI KE PESTA FLORIA PUTRAJAYA 2012

Lama sangat-sangat dah rasanya tak menaip dekat blog ni. Kurang pasti kenapa tapi mungkin sebab malas kot. Tapi kali ni rasa nak menaip pulak. So, apa lagi, terus buka pc dan buka blog saya yang dah bersarang ni.

Nak cerita pasal Pesta Floria. Festival bunga dan taman yang terulung di Malaysia ni akan mula dibuka dari 30 Jun - 8 Julai 2012. FLORIA 2012 juga akan sekali lagi diadakan di Pesisiran Tasik, Presint 2, Putrajaya.

 
Bertemakan “Bunga Kertas - Tetap Menawan”, FLORIA 2012 akan mempamerkan koleksi terbesar bunga kertas yang pernah dipamerkan di Malaysia dalam suasana taman. Marilah beramai-ramai berkunjung ke FLORIA 2012 dan menghayati kemeriahan serta keindahan festival yang penuh berwarna-warni !

Aku sudah tentu antara orang yang pasti tidak akan melepaskan peluang ini sebab aku dan suami aku ni memang suka sangat pegi Pesta Floria ni. Setiap tahun memang tak pernah melepaskan peluang ni. Apa  lagi, boleh ambil gambar banyak-banyak...Seronok sangat. Lagi pulak, masuk pun free. Adalah agak rugi kalau tak pegi kan?

Tahun ni tak tahu lagi bila nak pegi tp mungkin hujung minggu tak pun hari kerja la, orang tak ramai skit. hehehe...Tengok keadaan macam mana...Yang penting, kena pegi. Kawan-kawan, jangan lupa ajak keluarga ke sana ye? Best!!



Jemputlah datang beramai-ramai ke Pesta Floria Putrajaya 2012 ni ye....:)