Isnin, 27 Februari 2012

NO WORDS CAN DESCRIBE HOW MUCH I LOVE YOU!!

Happy 4th anniversary buat aku dan suami. Tak sangka, pejam celik, pejam celik, dah 4 tahun kawin dan tahun 2012 ni dah nak masuk tahun yang ke 5 aku bersuamikan suamiku yang tercinta Abd Aziz Marsyidi bin Haji Zainuddin .

Happy 4th Anniversary Sayang. Kami tiup lilin ni sama-sama..Ada 4 batang tu menandakan 4 tahun. Tapi nampak cam 2 batang je ni?? Hmmm....



Beli kek secret recipe. Beli 2 slices je ye sbb muak la pulak makan kek banyak2 kan?



Ahaaaa...ni la kek kami. Kek chocolate indulgence... Memang favourite aku dan hubby



Kitorang tiup2 lilin ni kat umah je and celebrate kat Pizza Hut Tanjong Malim. Baru nampak cam 4 batang lilin tu.



Eh eh...macam masa kawin pulak. Main suap2 ni. Manja2 gitu...



 Ala bucuk bucuk sayang anje ni....Hmmm...nyam....



Nak rasa kek ni tak? Meyla makan...:) Sape lagi penggemar kek ni? Hmm...boleh jadi teman saye la....


Makan Pizza je..Tinggal ni je...Yang lain dah habis makan. Lupa amik gambar. Dah habis baru teringat nak amik gambo.hihi...:)


Ni kami berdua kat Pizza Hut Tanjong Malim. Masa ni dah nak balik dah...


Ada banyak lagi gambo lain. Tapi seganla pulak nak letak kat sini kan. Gambo kissing2..Hmm..tak payah letakla. hehehe...:)

To My Dearest Hubby.....
Terima kasih sayang kerana sudi melengkapi hidup anje. Sayang abang sangat-sangat. Dan terima kasih yang tak terhingga sebab abang sudi terima isteri abang yang nyata banyak kekurangan dan tidak sesempurna wanita lain ini.


 
~~~Ya Allah, Kau Ampunilah dosa-dosa kami, Kau kekalkanlah kebahagiaan rumah tangga kami Ya Allah, kau senangkanlah hatiku memandang suamiku Ya Allah dan senangkan hatinya memandangku,  Kau jauhkanlah sebarang prasangka, tabah dan sabarkanlah hati2 kami dalam melalui kehidupan berumah tangga ini, Kau kurniakanlah zuriat yang soleh dan solehahah kepada kami Ya Allah. Kabulkanlah permintaan kami ini Ya Rahman, sesungguhnya Engkau Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Amin~~~


12 ulasan:

  1. hepy aniversary erni n hubby

    BalasPadam
    Balasan
    1. K...dah belated dah sebenarnya. Thanks anyway....:)

      Padam
  2. Happy 4th anniversary erni & hb..
    psstt!! aku pun suka kek tu weh... piza pun.. gulp telan air liur dah ni haahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasigh Bunga.....Tula, erni mmgla suka sangat kek tu. Pizza pun suka..Telan air liur? Hehehe...nanti Bunga ajakla hubby Bunga gi makan...:)

      Padam
  3. Happy Aniversary erni....
    semoga Allah membuka pintu2 rezeki untuk erni dan suami.. AMIN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zue, terima kasih...InsyaAllah, dengan izinNya jua dan doa daripada kawan2 Erni jugak...Amin...:)

      Padam
  4. epi eniberseri dear ....
    doakan ko sentiasa dimurahkan rezeki .....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manja, terima kasih Manja...:) Semoga Allah makbulkan doa manja tu dan erni jugak doakan semoga Manja sentiasa dimurahkan rezeki oleh Allah jua.Amin....

      Padam
  5. amboi...romantiknyer..hepi aniveseri-seri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala kak ummie ni...biasa2 je la kak ummie...thanks anyway...:)

      Padam
  6. hepi anniversary erni..semoga dimurahkan rezeki selalu :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda semua...:)