Selasa, 28 Februari 2012

JALAN-JALAN MELAKA TAHUN 2007

Saje je..tetiba aku teringat Negeri Melaka yang aku pernah kunjungi masa tahun 2007 dan Melaka yang aku kunjungi baru-baru ni, dah banyak perubahan...Meyh kita layan gambar yang aku amik masa aku gi Melaka tahun 2007...:) Tak banyak sangat gambo masa ni....Banyak dah hilang...huhu


Ni masa kat Zoo Melaka.Aku suka sangat2 pegi Zoo. Sampai sekarang pun aku suke pegi Zoo...:)


Ni aku tak tahula kat mana. Dah ingat2 lupa. Tapi kalau tak salah Taman Mini Malaysia ke yang ada banyak rumah2 setiap negeri tu. Menarik juga datang sini


Kalau pegi Melaka dan tak datang kat sini adalah sesuatu yang sangat rugi. Inilah dia Kota A Famosa. Aku suka sangat datang sini...:)


Ni aku lagi dah turun anak tangga yang tinggi kat Kota A Famosa tu..Penat kot...hmm..

So, itulah dianya Melaka dulu. Ni aku pegi masa aku bujang ye..hehehhee....seronok sangat datang Melaka...Nanti aku citer lagi apa yang menarik kat Melaka ni sebab aku dah lebih 5 kali pegi Melaka. Saje pegi jalan-jalan...:)
 
 


5 ulasan:

  1. rumah kebudayaan tu aku pegi time zaman rombongan sekolah je hihihih

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...erni pun penah pegi zaman sekolah. ni tak zaman sekolah pun erni pegi ni jela...hehehe...saje suka2....:)

      Padam
  2. dah pergi tahun 2010.. thn ni ada dalam kalendar nak jalan2 Melaka. insyaALLAH kalau larat.. sampai tahun ni hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waaa...best tu zue...Selamat bercuti la ye zue...Semoga Zue dapat jalan2 dan happy2 kat sane...:)

      Padam
  3. Selamat cuti ! Boleh kunjungi A Famosa Resort di Melaka lain kali :) 5* villa 827

    www.villafamosaresort.com

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda semua...:)