Powered By Blogger

Isnin, 9 April 2012

MESYUARAT AGONG PUSPANITA KEMENTERIAN SUMBER ASLI DAN ALAM SEKITAR (NRE)

Mesyuarat, mesyuarat dan mesyuarat. huhu...aku sebenarnya malas sangat nak pegi mesyuarat ni tapi memandangkan aku ni Setiausaha PUSPANITA opis aku, maka aku kenala jugak pegi sebab Datin Pengerusi minta semua AJK untuk mewajibkan diri menghadiri ke mesyuarat ini. Maka aku kena redha.


Yang tragisnya, kitorang kena pegi ke mesyuarat ni naik bas. Yang pegi meeting memangla lebih kurang 10 orang. Tu pun idakle ramai beno kan. Kalau ikutkan naik kenderaan yang kecik skit pun takpe tapi dek kerana tiada kenderaan lain (rosak) so terpaksalah naik bas. Nak tahu tak , dalam bas tu cuma ada 5 orang sahaja.


Ini semua memandangkan ramai yang pegi naik kenderaan sendiri. Sebab ada yang lepas tu terus nak balik kampungla, nak pegi tempat lain la, maka aku tidak boleh la menghalang mereka daripada menaiki kenderaan sendiri.

Aku pun sebenarnya lepas meeting tu nak balik rumah ibu bapaku. Apa-apa pun, meeting agung ni tetap sesuatu yang membosankan. Yang tak bosan pun sbb dapat makan2 dan dapat doorgift je and lagi satu dapat jumpa kawan2. Okla kan....:) Mey layan gambar masa kami pegi meeting ni...:)

 Aku dengan AJK2 PUSPANITA INSTUN


 Yang kanan sekali tula Pengerusi PUSPANITA INSTUN


 Ni aku sebelum mula mesyuarat


 kawan-kawan AJK


Ni lagu PUSPANITA yang aku tak penah pandai2 nyanyikannya.


 Masa ni tengah nyanyi Lagu PUSPANITA la ni


 Inilah puluk kuning untuk Perasmian Sesi Bual Bicara dan Mesyuarat Agong PUSPANITA NRE kali ke 9


 Ni Dato' KSU dan Datin Pengerusi PUSPANITA tengah potong pulut kuning


 Ahaaa...setiap kali Mesyuarat Agong PUSPANITA, aku mesti jumpa kawan aku Zanariah


Dengan Zana lagi. Actually Zana ni ex classmate aku masa di Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan Pahang dulu. Zana skg ni keje kat Jabatan Alam Sekitar Selangor kalau tak salah. Ingat2 lupala aku.


Ni Kak Fau dengan ex officemate di INSTUN, Kak Tun Zarina (tudung purple)



Aku dengan Kak Tun...:)


Aku dengan kawan2 tengah menikmati Bihun Sup Perut. Yummy, yummy....:)


 Nila bihun sup perutnya...Sodap...Cuma sayur dah banyak abis. Tak sempat nak amik....huhu..tragis


 Ni lak antara hidangan kuih muih. Kak Fau amik banyak, at last aku yang tapau sbb kalau tak tapau, membazir kan. Aku tak suka membazir ni...hehe


 Aku tengah menikmati bihun sup


Dah habis meeting dan nak balik dah ni. On the way nak pegi ke bas


 Yeay....ni aku dengan kawan2 AJK dengan goodies bags masing2...sukala tu dapat goodies ek...:) Datang meeting pun berbaloi la skit kan.


Ni la apa yang ada dalam goodies bag tu. Mangkuk kristal...:)

4 ulasan:

  1. apsal datang tak cakap? klu tak leh jumpe. opis aku sbelah jek

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'ahla kay...sorry erni lupa sangat yang k dah pindah DCA kan?lupe bebeno...ok ok. Nanti bebila erni datang, erni gtaw. Bolehla kita jumpa...:)

      Padam
  2. eh zana dah pindah opis ke? setahu zue dia kat Jabatan Pengairan dan Saliran KL. x tahu la kalau dah pindah :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zue...tula, erni lupa. ye kot JPS. hehehe...dia citer kat erni hari tu. erni yang lupa...hihi.....:)

      Padam

Terima kasih atas komen anda semua...:)