Powered By Blogger

Rabu, 25 Januari 2012

CAMERON HIGHLANDS

Cameron Highlands ni adalah tempat honeymoon aku yang pertama..Seriously, aku memang suka sangat datang Cameron Highlands. Nak taw nape aku suka sangat dengan Cameron Highlands ni??? Layannn...............:)



Aku sebenarnya suka sangat kaktus dan kerana itu menjadikan Cameron Highlands ni sangat menarik bagi aku...:)


 Selain daripada tu, Cameron Highlands juga terkenal dengan kehijauan ladang tehnya yang saujana mata memandang....sangat cantik..


Ni juga antara sebab lain kenapa aku suka datang Cameron Highlands...sbb aku suka sangat makan buah strawberry. Cicah coklat ke, cicah madu ke, semuanya sedap..Lagi best makan fresh2 yang dipetik dari ladang...Sodapp....:)



Bunga-bunga pun banyak sangat kat sini. Ada macam2 jenis bunga yang fresh2 kat sini...cantik kan?



Barangan kraftangan pun banyak sangat2 kat sini...Memang cantik2 semuanya dan semuanya adalah hasil buatan tangan, bukan mesin ye...Aku dimaklumkan, beg2 yang cantik ni hasil kerja tangan orang2 asli di sini...:)



Kalau sape2 datang sini dan tak beli madu, agak rugi sebenarnya sbb madu kat sini antara yang termurah dan kualitinya sangat bagus..Aku dan suami mmg suka sangat beli madu di Cameron Highlands ni terutama madu tualang, madu asli dan madu propolis.

Ok, tu je dulu setakat ni. Nanti aku citer2 lagi pasal Cameron Highlands ek....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda semua...:)